Re: Dokąd zmierzamy, sadyzm w wersji ...

szkoda tylko ze polskie tlumaczenie nie jest doskonale. wole shantaram czytac po angielsku.
odnosnie kary i sprawiedliwosci:
"justice is a judgement that is both fair and forgiving....justice is not done untill everyone is satisfied, even those who offend us and must be punished by us....justice is not only the way we punish those who do wrong....it is also the way we try to save them..."

"Jedną z przyczyn, dla których pragniemy miłości i tak rozpaczliwie jej szukamy, jest to, że młość to jedyne lekarstwo na samotność, wstyd i smutek. Są uczucia, które zapadają w serce tak głęboko, że tylko samotność może je znowu wyciągnąć. Są prawdy tak bolesne, że tylko wstyd pomaga z nimi żyć. I są sprawy tak smutne, że w płaczu nad nimi może cię wyręczyć tylko dusza."

"Pewien mudżahedin powiedział mi kiedyś, że przeznaczenie daje nam w życiu trzech nauczycieli, trzech przyjaciół, trzech wrogów i trzy wielkie miłości. Ta dwunastka jest jednak zawsze zakryta, tak że nie wiemy, kto jest kim, dopóki ich nie pokochamy, nie zostawimy lub nie pokonamy."

i po angielsku

'There's no believing in God...We either know God, or we don't.'

'The truth is that there are no good men, or bad men,' he said, 'It is the deeds that have goodness or badness in them. There are good deeds and there are bad deeds. Men are just men--it is what they do, or refuse to do, that links them to good or evil. The truth is that an instant of real love, in the heart of anyone--the noblest of man alive or the most wicked--has the whole purpose and process and meaning of life within the lotus-folds of its passion. The truth is that we are all, every one of us, every atom, every galaxy, and every particle of matter in the universe, moving toward God.'

'At first when we truly love someone, our greatest fear is that the loved one will stop loving us. What we should fear and dread, off course, is that we wont stop loving them, even after they're dead and gone. For I still love you with the whole of my heart. I still love you. And sometimes my friend, that love that i have, and can't give to you, crushes the breath from my chest. Sometimes, even now, my heart is drowning in a sorrow that has no stars without you, and no laughter, and no sleep.'

"Sometimes you love only with hope, sometimes, you cry without tears. Sometimes, thats all that is left, to cling together till the dawn".

"If fate doesnot make you laugh then you just don't get the joke"

'Luck is what hapens to you when fate gets tired of waiting'

" When student is ready, teacher appears"

'It isn't a secret, unless keeping it hurts.'

"Politician is a one who promises a bridge even if there is no river "

'life is what happens to you when you are busy making other plans.'

'The only kingdom that makes any man a king is the kingdom of his own soul.'

'In theory, the slum doesn't exist, because it's not legal and not recognised'. 'We are the not-people, and these are the not-houses, where we are not-living.'

"there is no act of faith more faithful than the generosity of the very poor"
Ostatnio zmieniony 05 sty 2011, 11:16 przez asmaani, łącznie zmieniany 1 raz.
"Biada ci, o Dhil'ib. Gdyż oczy Go nie widzą; ale serca postrzegają Go dzięki wierze. Jest znany dzięki dowodom wskazującym na Niego. Nie można doświadczyć Go poprzez zmysły. O Dhil'ib. Mój Pan jest bliski wszystkim rzeczom bez dotykania ich." Ali ibn Abu Talib

Re: Dokąd zmierzamy, sadyzm w wersji ...

Skazani za bestialskie zabicie psa

Na 10 i 12 miesięcy więzienia skazał sąd w Nowym Targu trzech młodych mieszkańców Lipnicy Małej, którzy w listopadzie przywiązali psa do samochodu i wlekli za nim. Zwierzę zginę
http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1, ... ia_za.html

Zaskakujące są reakcje ludzi czmychających przed fotoreporterami.
Oni się nie wstydzą - oni są zastraszeni.
Jedna babeczka co jednak się zdecydowała mówiła : "Posiedzą i wyjdą ... " Co wtedy ???
Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść. Porównując się z innymi, możesz stać się próżny i zgorzkniały, zawsze bowiem znajdziesz lepszych i gorszych od siebie.

Wróć do „Smutne i szare sprawy”