Re: IP

1
Jestem zupełnym laikiem komputerowym..... jak to jest z naszym IP ?
Czy ten numer to numer naszego kompa czy ktoś pisząc z mojego kompa, może podszyć sie pod mój nr IP ?
Czy nr jest przypisany adresowi meilowemu
wdzięczna będę za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony 07 cze 2010, 10:55 przez Milena, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: IP

3
Jest to najprościej nr przypisany do Twojego połączenia internetowego.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2010, 21:13 przez Grzegorz, łącznie zmieniany 1 raz.
JATAGANIE - ZDRÓWKA ŻYCZĘ !!!!!

Re: IP

4
Milena pisze:nikt mi nie powie ? :(
sorki, nie ma mozliwosci czytania forum od deski do deski :D następnym razem radze zadawać pytania w Poradach i problemach technicznych tam zostaną napewno zauwazone...
Kliknij tutaj http://www.kurshtml.boo.pl/ip/index.php i zobaczysz wszystkie swoje dane IP, host, proxy i lokalizację :D
Ostatnio zmieniony 07 cze 2010, 22:59 przez victoria, łącznie zmieniany 1 raz.
... Kiedy nie masz nic do podarowania, ofiaruj uśmiech ....

Re: IP

5
nie można podszyć się pod czyjeś IP .. to jak z numerem telefonu,, jednak można je w łatwy sposób zmienić..


jesli masz modem to restartujesz go i z każdym nowym połączeniem zmienia Ci się IP..


możesz też korzystać z bramek Proxy, które zmieniają Twój adres IP

sa także do tego rózne programy np IP Changer
Ostatnio zmieniony 09 cze 2010, 16:34 przez Dud3k, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: IP

6
Dud3k pisze:nie można podszyć się pod czyjeś IP ..
to nie jest do końca prawda, Dudeczku :D
Ostatnio zmieniony 09 cze 2010, 22:48 przez victoria, łącznie zmieniany 1 raz.
... Kiedy nie masz nic do podarowania, ofiaruj uśmiech ....

Re: IP

7
No mi nic o tym nie wiadomo ;D


potrafisz dowolnie ustalać swoje IP?? ;D


Och Ty lisku chytrusku!! ;**
Ostatnio zmieniony 10 cze 2010, 17:49 przez Dud3k, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: IP

9
IP to są nasze dane w internecie tzn. imię i nazwisko w formie cyfr.