Re: Heroes M&M I-VI

31
Nie dość, że mnie nie stać to jeszcze mam za słaby komp.
:/
I co z tego, że 2011, pensje nie wzrosły a po prace nie łatwiej.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2011, 21:24 przez Nebogipfel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzeba iść do przodu nie oglądając się za siebie.
ps. w Tym wpisie jest o alkoholu i seksie.

Re: Heroes M&M I-VI

32
Tak Lufi, tylko że na dłuższą metę nie zdaje to egzaminu. Możesz zostać po prostu potraktowana jako zaplecze z którego można korzystać do woli. Po kilku wjazdach raczej szybko dojdziesz do wniosku, żeby połączyć siły przynajmniej z jakimiś graczami znajdującymi się obok twojego królestwa.

Nebo, są jeszcze wersje elektroniczne dzięki którym nie płacisz za ładne opakowanie ;)
Wypada zazwyczaj dużo taniej.
Tak czy inaczej - przykładowo (absolutnie nie reklamowo):
http://www.3kropki.pl/p/5/5/0/might_magic_heroes_vi.php
97.99 zł nie jest mało ale z drugiej strony to nie majątek, zwłaszcza jeżeli na grę się naprawdę czekało.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2011, 21:52 przez Abesnai, łącznie zmieniany 1 raz.
Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść. Porównując się z innymi, możesz stać się próżny i zgorzkniały, zawsze bowiem znajdziesz lepszych i gorszych od siebie.

Re: Heroes M&M I-VI

33
Tylko nie spełniam nawet minimalnych wymagań.
Prędzej więc na razie kupię komplet I-IV za 42 zł w Vobisie..i będę sobie grał w III.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2011, 22:10 przez Nebogipfel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzeba iść do przodu nie oglądając się za siebie.
ps. w Tym wpisie jest o alkoholu i seksie.

Re: Heroes M&M I-VI

34
Ale przecież, że tak powiem heroes VI jeszcze nie wyszło!!!! Wyszło tylko gówniane przed coś tam. A jest gówniane!!! I ma problemy z wieloma kartami graficznymi. Podam przykład: Wiedźmin 2 mimo masakrycznych wymagań i jakości grafiki mogę sobie ustawić, że da się grać a heroes 6 mimo najniższych detali nie chce działać dobrze i kuniec...zjebali moim skromnym zdaniem heroes6.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2011, 22:48 przez Nassanael Rhamzess, łącznie zmieniany 1 raz.
"Artyści kłamią, aby pokazać prawdę, a politycy, aby ją ukryć."
"Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne."
V jak Vendetta

Re: Heroes M&M I-VI

35
"Pre order" ;)
Chcesz grę z "problemami" to poczytaj o Rage od iD.
Proponuję zawsze mieć zaktualizowane stery od grafy a przede wszystkim całkowicie odinstalowane te stare np. za pomocą Driver Sweepera. Banalne ale potrafi zdziałać cuda.

PS
Właśnie odwiedziłem Rage na gry-online gdzie swego czasu zostawiłem komentarz. Nawet się nie zdziwiłem wypowiedziami. Za produkt zawsze odpowiedzialny jest konkretny producent o czym należy pamiętać a nie firma wydająca dane podzespoły jak i soft do nich. Nie ich tłumaczenia z dupy wzięte "wina producentów sprzętu", ehhh ... Człowiek chciał pomóc. Aż mi się odpisywać odechciało. Myślenie wśród niektórych graczy jest najwidoczniej na żenująco niskim poziomie :( Ale każdy jeden jest mędrszy od drugiego, to mnie właśnie irytuje, a już najmądrzejszy w laickim krytykowaniu, zwracaniu uwagi.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2011, 22:53 przez Abesnai, łącznie zmieniany 2 razy.
Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść. Porównując się z innymi, możesz stać się próżny i zgorzkniały, zawsze bowiem znajdziesz lepszych i gorszych od siebie.

Re: Heroes M&M I-VI

36
I w dodatku z błędami aż razi..w internecie jest wielu idiotów i wielu idiotów ocenia gry.
Ostatnio zmieniony 27 paź 2011, 14:28 przez Nassanael Rhamzess, łącznie zmieniany 1 raz.
"Artyści kłamią, aby pokazać prawdę, a politycy, aby ją ukryć."
"Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne."
V jak Vendetta

Re: Heroes M&M I-VI

37
Taa dyskusje graczy są cudowne, każdy mądrzejszy od drugiego. A już najlepsze są reakcje jak np. padnie serwer gry mmo i jest niezapowiedziana przedłużająca się przerwa techniczna. :D Lepiej wtedy tego nie czytać. :D
Ostatnio zmieniony 27 paź 2011, 22:56 przez lufestre, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: Heroes M&M I-VI

38
Jeśli chodzi o let's playe natomiast: Jest taki fajny pan od ''let's play'a'' Heroes 6, który jest lepszą komedią od Ferdka Kiepskiego. Nagrywał let's play'a grając w grę po raz 1szy, nie wiedział co gdzie jest, mówił ''Heroes SZEJŚĆ'', ale to dopiero początek. Kościanego oszczepnika nazwał kościanym łucznikiem, atakował jak kretyn tracąc połowę armii, bo szedł strzelającymi nawet do przodu, no i nie wiedział, co która jednostka umie.Nie wiedział też jak wjechać bohaterem do zamku i stwierdził ''chyba nie można tutaj''. Ale najlepsze jest, że gdy podczas ładowania gry pojawiła się jakaś grafika, na której był potężnych rozmiarów gryf, on na to ''OOO...A TU CO MAMY? TO TAKI JAKIŚ DUŻY JASTRZĄB...? '' :D
Takich lamerów niestety jest na razie sporo, ale cóż, nowa gra kusi, ludzie chcą play;a widzieć na YT, a trudno coś zrobić perfekcyjnie, jeśli się gry nie zna.
Ale chyba sobie w to nie pogram, bo mamy za slaby komp.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 13:36 przez lapicaroda, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: Heroes M&M I-VI

39
Ja też mam za słaby. Może kiedyś..
Tylko wtedy będziemy mogli wsyzyscy pograć wspólnie.
;)
Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 17:15 przez Nebogipfel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzeba iść do przodu nie oglądając się za siebie.
ps. w Tym wpisie jest o alkoholu i seksie.

Re: Heroes M&M I-VI

44
Co Wy z tym "nie pójdzie" i "nie pójdzie" ;)
Kochani, przed zmianą grafiki (poprzednia zintegrowana Radek HD 3200) grałem na Mass Effect 2, gdzie gra nie miała prawa ruszyć a ja grałem na średnich ustawieniach.

http://www.systemrequirementslab.com/ma ... index.html

Mogą być przekłamania więc polecam po prostu zassać demo :
http://www.idg.pl/ftp/might.magic.heroes.vi.demo.html ... i pobawić się konfiguracją przez chwilę ;)

Sporo możliwości w niektórych grach dają dane pliki konfiguracyjne, również komendy zagnieżdżone w skrótach.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 18:43 przez Abesnai, łącznie zmieniany 1 raz.
Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść. Porównując się z innymi, możesz stać się próżny i zgorzkniały, zawsze bowiem znajdziesz lepszych i gorszych od siebie.

Re: Heroes M&M I-VI

45
Nam w ogóle nie chcę się odpalić. Tylko jak od nowa zainstaluje i anuluje update. Ta 6stka mnie się nie podoba...
Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 19:16 przez Nassanael Rhamzess, łącznie zmieniany 2 razy.
"Artyści kłamią, aby pokazać prawdę, a politycy, aby ją ukryć."
"Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne."
V jak Vendetta

Re: Heroes M&M I-VI

46
Czemu ma nie pójść?
Choćby dlatego.


Minimalne wymagania sprzętowe:
System operacyjny: Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (wszystko 32 / 64 bit)
Procesor: Intel Pentium Core 2 Duo (lub jego odpowiednik) E4400 2.0 Ghz / AMD Athlon X2 5000+ (lub jego odpowiednik) 2.6 Ghz.
Pamięć: 1 GB (1.5 GB Vista i Windows 7).
Karta graficzna: NVidia GeForce 8600GTS 512 MB / ATI Radeon HD 2600XT 512 MB.
Napęd: DVD ROM 8x.
Dysk twardy: 8 GB.
Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c.
Łącze internetowe: 128 kBit/s (do gry sieciowej).


Zalecane wymagania sprzętowe:
Procesor: Intel Pentium Core 2 Duo E6400 2.0 Ghz lub jego odpowiednik / AMD Athlon II X2 240 2.8 Ghz lub jego odpowiednik.
Pamięć: 2 GB (4 GB dla Visty i Windows 7).
Karta graficzna: NVidia GeForce 8800GTX 1 GB / ATI Radeon HD 3870 1 GB lub lepsza.

Mam:
AMD 2,61 GHz
2 GB ram
HD 2600 XT 256 MB(połowa minimum co do pamięci)
I nie mam na dysku 8 GB wolnego..


Nie mogę pobrać dema.
Zajmuje 4,24 GB.
Postaram się oczyścić dysk..
Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 22:19 przez Nebogipfel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzeba iść do przodu nie oglądając się za siebie.
ps. w Tym wpisie jest o alkoholu i seksie.

Re: Heroes M&M I-VI

47
Ja mam lepszy komp, nie chcę mi się wypisywać jaki ale ta gra mi nie chodzi jak trzeba. Mam zrobić screeny? To jakaś masakra, skały wchodzą na postacie, grafika się rozlewa jak jakaś kupa po ekranie, nic nie widać...to jakaś farsa. I to na minimalnych efektach itp. Albo to wina tej wersji przed(BETA) i to zmienią albo sram na tą grę i wystawiam jej ocenę 1\10 - te jeden za muzykę.

AMD Thurion(tm) II Dual Mobile M500Core 2.20
4GB RAM
ATI Mobility Radeon HD 4500\5100 Series 512MB

Więc spełniam wymagania a zamiast gry mam jakąś papkę graficzną.

Sterowniki do karty graf. mam najnowsze jakie są.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 23:03 przez Nassanael Rhamzess, łącznie zmieniany 2 razy.
"Artyści kłamią, aby pokazać prawdę, a politycy, aby ją ukryć."
"Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne."
V jak Vendetta

Re: Heroes M&M I-VI

49
Nebogipfel pisze:Niemniej skłoniło mnie to do usunięcia pliku 52 GB.
52 GB? Cóż to?

Ale dlaczego tak mi się robi z grafą w tej 6stce? Co to ma być?
Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 0:25 przez Nassanael Rhamzess, łącznie zmieniany 1 raz.
"Artyści kłamią, aby pokazać prawdę, a politycy, aby ją ukryć."
"Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne."
V jak Vendetta

Re: Heroes M&M I-VI

50
Ściągnąłem raz pewien film o kosmosie..w dwóch plikach i jakoś chciałem połączyć..lecz z dwóch 1 GB części zrobił mi się taki olbrzym.
Nie wiem dlaczego robi się tak z grafą, mimo przysłabego kompa sprawdzę jak będzie u mnie.
Jeśli będzie tak samo to chyba trzeba pospzerać po forach a jak byłoby lepiej to trzeba dociec czemu.
Jeśli będzie totalna klapa to idę sobie kupić III.
:D
Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 0:45 przez Nebogipfel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzeba iść do przodu nie oglądając się za siebie.
ps. w Tym wpisie jest o alkoholu i seksie.

Re: Heroes M&M I-VI

51
Zainstalowałem Heroes VI.
Poszedł mi na najwyższych ustawieniach, i już chciałem wejść do zamku - kaput.
Zmieniłem ustawienia na średnie..nawet zebrałem parę zasobów i wszedłem do zamku..
Niestety jak chciałem przejść do innej zakładki w zamku to..kaput..i tylko muza jak z zapętlonej płyty.
Na najmniejszych ustawieniach nie zamierzam grać.
Prawdopodobnie z lepszą kartą byłoby już ok.
Nic na siebie nie zachodziło. Błędy występowały nagle, lecz dzięki zmianie ustawień wiem, że to kwestia grafiki.
Nie rozumiem zatem czemu u Nassa na lepszym kompie coś na siebie nachodziło.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 1:29 przez Nebogipfel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzeba iść do przodu nie oglądając się za siebie.
ps. w Tym wpisie jest o alkoholu i seksie.

Re: Heroes M&M I-VI

52
Ale ja idiota. Pewnie to wina mojej BETY nie pełnej wersji. Ściągam pełną. Jak będzie dalej kupa graficzna to sram na to.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 3:11 przez Nassanael Rhamzess, łącznie zmieniany 1 raz.
"Artyści kłamią, aby pokazać prawdę, a politycy, aby ją ukryć."
"Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne."
V jak Vendetta

Re: Heroes M&M I-VI

53
Pooglądałem sobie i poczytałem o Heroes VI i moja ocena to 5\10 jak narazie.

Po pierwsze - MAŁO ZAMKÓW!!!

Po drugie znów zasrana kampania zasranym zamkiem ludzkim nudna ja flaki z olejem - aaa honor i sraka kurwa...

Po trzecie PŁASKIE WIDOKI ZAMKÓW. w piątce to była sztuka a tutaj...jakieś menu jak trójki i grafika jakaś z tyłu...w dodatku nie podobają wizje tych zamków...

Po czwarte gryfy brzydkie.

Po piąte dziwne nazwy bohaterów jakieś ruskie i dziwaczne...wtf????

Po szóste MAŁE POLE BITWY!!! Zero epickości....
Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 17:18 przez Nassanael Rhamzess, łącznie zmieniany 1 raz.
"Artyści kłamią, aby pokazać prawdę, a politycy, aby ją ukryć."
"Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne."
V jak Vendetta

Re: Heroes M&M I-VI

54
Czyli nadal III the best of..
Może powinniśmy się zatrudnić jako testerzy tej gry.
A jak nie to lać i grać w III, ewentualnie V i czekać aż zmądrzeją.
;)
Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 17:26 przez Nebogipfel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzeba iść do przodu nie oglądając się za siebie.
ps. w Tym wpisie jest o alkoholu i seksie.

Re: Heroes M&M I-VI

55
http://forum.interia.pl/watek-chronolog ... c,1,15,0,0

tutaj ludzie też to samo co ja mówią...

To nie są już herosi...to jakaś porażka.

Ja baaardzo lubię Vtkę i IIIjkę.

Ja bym chętnie się zarrudnił> bym im fachowo wyłożył, że się wyłożyli z tą piątką....


Niestety już nie zmądrzeją, herosi się skończyli i tyle.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 17:31 przez Nassanael Rhamzess, łącznie zmieniany 1 raz.
"Artyści kłamią, aby pokazać prawdę, a politycy, aby ją ukryć."
"Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne."
V jak Vendetta

Re: Heroes M&M I-VI

56
"A ja jestem rozczarowany. Mocno, mocno rozczarowany, i to mimo to, że - po tylko z pozoru świetnej "piątce" - nic wielkiego po kolejnej części nie oczekiwałem.
Przepraszam. Kolejnej części?! Tutaj chciałbym zwrócić uwagę na jeden mały szczegół, którego nie zauważa wiele osób - to nie HoMM! To MM:H! Dla mnie już ten tytuł świadczył o degrengoladzie Heroes'ów. Przepraszam, to już nie Heroes'y. To pierwsza część serii Might&Magic: Heroes VI. Warto o tym pamiętać.
Ubisoft się odciął od serii, acz w bardzo inteligentny sposób. Skryty. Wątpię, żeby wyszło mu to na dobre, choć kto wie - osoby, które uważały Heroes V za "superowskie" i tak będę uwielbiać nową serię, udającą HoMM'a, przynajmniej ich większość, a ci "prawdziwsi" fani serii, będący z nią od całych wieków, którzy to w III przegrali setki godzin, będą cholernie zawiedzeni. I wcale im się nie dziwię, bo sam jestem zgorszony postępowaniem Ubi.
Nowa gra, nowa seria, w duchu starej, legendarnej to chwyt, którego bardzo nie lubię. Autorzy, korzystając z niego, starają się mnie przekonać o tym, iż jest to kolejna część tak lubianej przeze mnie serii, co oczywiście jest nieprawdą, wszak Ubi SAM się HoMM'a wyrzekł (miło z jego strony). Z drugiej strony, nowi ewentualni fani będą otrzymywali informację, że to nowa gra, zmieniona, tylko w duchu poprzedniej serii, że warto spróbować z nią przygodę. Ładny chwyt. Kasowy, być może (to już zależy od tego, jak wielu tych drugich da się przekonać).
Idąc dalej, gra w żadnej części nie przypomina serii, na której się wzoruje:

-Transformacja zamków, siedlisk jednostek. Żenada, całkowite pójście w stronę graczy, którzy ze strategiami niewiele wspólnego mają. Praktycznie zupełnie likwiduje to potrzebę wielowątkowego taktycznego myślenia, synchronizowania różnych źródeł jednostek, odpowiedniego zarządzania każdym z miast w zależności od zagrożenia... Ale przede wszystkim oznacza to odejście od jednego z założeń serii, wykorzystywania wielu miast, wielu jednostek, konieczności posiadania wielu herosów (aktualnie można zdobyć 516812368 siedlisk, napakować to wszystko w jednego herosa, i podbijać cały świat, kiedyś takiej możliwości nie było, oprócz tego głównego musieli być i bohaterowie wspomagający/z nim równoważni).

-Jednostki dostępne wszędzie i w dowolnej chwili. Kolejne ułatwienie grania bez taktyki w części turowej - kiedy nie musisz na nic czekać, a od kolejnej, dużej porcji wojaków dzieli cię raptem jedna tura, to po co jacykolwiek bohaterowie (nie liczę rzecz jasna obrony miast...)? Wszystko można przecież obskoczyć jednym, ostro napakowanym, który posiłki będzie miał zawsze kilka punktów ruchu od siebie.

-Całkowicie skopany rozwój bohatera. A to dlatego, że została usunięta ta jedna z niewielu rzeczy, która poprzednią serię (HoMM) czyniła tak wyjątkową. Teraz mamy rozwó z dowolnej innej strategii, hack'n'slash'a czy -->MMO<--. Proszę wybaczyć, ale ja oczekiwałem czegoś, co chociaż byłoby w duchu wzorcowej serii, a skopany rozwój+skopane transformacje+skopane posiłki zaczynają nawet tego ducha wyganiać...

-MAGIA. Jedna, wielka żenada. Tym razem już zupełnie jej system JEST z MMO. Tylko MMO mają tak niewymagający system uczenia się czarów, weźmy dowolną inną strategię turową, a zauważymy, że każda ma coś "swojego". Wzorcowa dla M&M:HVI seria, czyli HoMM, miała szkoły magii, KB ma zwoje i ich opracowywanie, nawet Disciples posiada runy. Natomiast Metin2, RoM czy inne 4Worlds ma uczenie się czarów przy nowych poziomach doświadczenia. I to uczenie się bez żadnych wymogów dotyczących innych umiejętności, IDENTYCZNE, jak w nowej serii Ubi, Might&Magic: Heroes VI.

-Rozwój miast. Będę szczery: najgorszy w całej serii. Zerowe wymogi dotyczące wybudowania danych budynków. Ratusz rozbudowywany, kiedy tylko się ma kasę (i surowce, AAA!!!), a jedyne budynki, oprócz siedlisk jednostek, murów i karczmy, to plac targowy (tja, jak by komukolwiek był on potrzebny, skoro surowców mamy kilkukrotnie więcej, niż potrzeba - a to dzięki:
-Trzem surowcom. Powodują one małą niedogodność, nie wspominając o zerowej różnorodności - potwory pilnujące surowców muszą pilnować jednego z 4 towarów, a zatem zawsze będzie ich dostatek: plac targowy jest więc potrzebny po nic, bo o ile w poprzednich częściach serii byłą możliwość ciągłego trafiania na nieodpowiadające nam surowce, to teraz zawsze będzie to jeden z tych 4 (3+złoto), i każdy z nich się nam przyda, więc... po co wymieniać?),
jego ulepszenie pozwalające na skupowanie artefaktów oraz dwa "unikalne" budynki, których przydatność na dłuższą metę jest dość wątpliwa. Ludzie, gdzie ta różnorodność serii się podziała?! Gdzie wymagane koszary dla klifów gryfów? Gdzie zagajnik zwiększający ilość entów? Gdzie, nieużywany, ale ślicznie wyglądający, tunel ucieczki? A gdzie kuźnia i gildia magów, bez których (i bez phliego targu) nie zbudujemy ratusza? W tym miejscu duch wzorcowej serii ulatnia się dokumentnie.

-Strefy kontroli. Ostatnia już rzecz, do której się przyczepię. Rzecz nietrafiona, bo pozbawia nas to jakiejkolwiek rywalizacji o surowce, którą tak bardzo chwalili się goście z Ubisoftu (główny argument trzech surowców). Jak można rywalizować o surowce, skoro dopóki nie podbijemy "stolicy" prowincji, nigdy kopalni nie zdobędziemy? A przecież wystarczy zdobyć tę stolicę, i wszystkie są nasze. Włożyć do garnizonu kupę jednostek (które możemy rekrutować na miejscu, WSZYSTKIE, z całego królestwa, oczywiście wszystko naszej frakcji), i rywalizacji nie ma. Bo jak tu zdobyć kopalnie?
Jasne, jest możliwość nawalenia masy herosów, i obstawiania nimi producentów surowców, ale to już - dla mnie - skrajny debilizm.
Zresztą ludzie, o jakiej my rywalizacji mówimy, skoro i tak surków mamy zbyt wiele, plątają się one wszędzie!

Tyle o odcinaniu się od serii, na której Might&Magic: Heroes VI się wzoruje, i moich negatywnych komentarzy do tego.
A teraz sprawa równie ważna: czy grało mi się przyjemnie...? Tak. W pewnym stopniu. Niezależnie od tych wszystkich kuriozalnych zmian i podawania się za grę z serii, do której w rzeczywistości nie należy (świetne się podawanie, bo większość ludzi dalej pisze o grze, jako o "HoMM VI", którym dla mnie nowa seria zupełnie nie jest, wybaczcie proszę to, że tak podkreślam tę nową serię, ale chciałbym też zwrócić Waszą uwagę na ten aspekt), gra jest znośna, zapewnia trochę frajdy. Ale czy ona naprawdę musiała udawać najlepszą serię strategicznych gier turowych w historii, Heroes of Might and Magic?! Nie ma ona z ww. prawie nic wspólnego, szkoda, że marketingowcy z Ubi chcą nam wmówić coś innego. Są oczywiście rzeczy, w których widać znaczną poprawę (dla mnie są to animacje, świetnie zrobione, ogólna, estetyczna grafika, oraz - nade wszystko - muzyka, np. śliczne motywy z Heroes III, najlepszej muzycznie gry z serii HoMM, czy genialnie zagrany motyw Akademii z Heroes V), ale to w niczym nie usprawiedliwia rzekomych Heroesów. To po prostu nowa gra, i wolałbym, żeby za taką też się podawała (np. w KB grało mi się bardzo przyjemnie, właśnie dzięki temu, że autorzy nie wciskali mi kitu "grasz w Heroesy")."

Źródło: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=69163&tpage=2

To głos z którym się zgadzam...gówno nie herosi VI. Odechciało mi się tego do końca ściągać. PORAŻKA.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 17:42 przez Nassanael Rhamzess, łącznie zmieniany 2 razy.
"Artyści kłamią, aby pokazać prawdę, a politycy, aby ją ukryć."
"Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne."
V jak Vendetta

Re: Heroes M&M I-VI

58
Dobra ściągam to skoro tyle kontrowersji, zobaczymy jak mi się spodoba. Ale jestem wybredna i wierna III, więc może być kiepsko ;P Chyba, że nie potraktuje tego jako HoMM :P
Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 19:19 przez lufestre, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: Heroes M&M I-VI

59
Nass prawie ze wszystkim się zgadzam. mnie te węgierskie zmiany zabiły. Sławoje, Swietłany itd brakuje jeszcze Kajko i Kokosza
zamki to porażka. kopalnie też. i wszystko ciągnące się za długo. zrezygnowany siadam zaraz do Silent Huntera V potestować troche.
Heroes VI - temat uważam za zamknięty z mojej strony. :( wieszczę totalną klapę gorszą niż IV
Nebo masz rację. mamy jeszcze pięć poprzednich gier z serii. jest w czym wybierać :)
aha, mam wrażenie że chciano zrobić grę z różnych gier. a jak coś jest ze/do wszystkiego to jest do niczego. amen
Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 20:46 przez teddybear, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: Heroes M&M I-VI

60
Nom Lufi to już nie jest Heroes tylko Might and Magic Heroes VI - jadą na marce ale gra jakaś jak to Misiek powiedziałeś - do wszystkiego i do niczego nie podobna..
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 1:21 przez Nassanael Rhamzess, łącznie zmieniany 1 raz.
"Artyści kłamią, aby pokazać prawdę, a politycy, aby ją ukryć."
"Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne."
V jak Vendetta
ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry komputerowe”

cron