Re: Heroes M&M I-VI

61
Ehhh ... ale Wy stękliwi jesteście :P Ja tam szóstką nie pogardzę. Zeżrę wszystko co ma homm w nazwie. No ... może poza czwórką, którą drastycznie się podtrułem ;)
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 1:28 przez Abesnai, łącznie zmieniany 1 raz.
Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść. Porównując się z innymi, możesz stać się próżny i zgorzkniały, zawsze bowiem znajdziesz lepszych i gorszych od siebie.

Re: Heroes M&M I-VI

62
Aj tam stękliwy.
Po prostu zamiast rozbudowywać grę to ją ograniczają.
A kupować dla samej grafiki?
No ładna owszem..i?
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 2:03 przez Nebogipfel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzeba iść do przodu nie oglądając się za siebie.
ps. w Tym wpisie jest o alkoholu i seksie.

Re: Heroes M&M I-VI

65
Ja mam jeszcze trzy party do ściągnięcia.

Lufi V wymiata czemu nie lubisz?

Dokładnie Nebo ja dla samej grafy nie będę się zachwycał. Zamiast rozwijać to zwijają...
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 3:21 przez Nassanael Rhamzess, łącznie zmieniany 1 raz.
"Artyści kłamią, aby pokazać prawdę, a politycy, aby ją ukryć."
"Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne."
V jak Vendetta

Re: Heroes M&M I-VI

66
Nass, już same zamki mnie wkurzały. :P Przerost formy nad treścią. :P
Ogólnie taktyka musi być przejrzysta, a tam mi tego zabrakło- taka moja osobista perspektywa. ;)
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 3:26 przez lufestre, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: Heroes M&M I-VI

67
A mnie zamki się nawet podobały, choć III i tak rządzi.
;)
Aha, i tylko w III wiedziałem jaką rasę wybrać by być nieco górą.
:D
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 4:55 przez Nebogipfel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzeba iść do przodu nie oglądając się za siebie.
ps. w Tym wpisie jest o alkoholu i seksie.

Re: Heroes M&M I-VI

68
jak dla mnie poziom, grafika, efekty itp zasługują jedynie na dystrybucję z jakąś gazetą komputerową. cena ok 120zł to cena z kosmosu i grubo na wyrost. oczekiwałem coś lepszego od V. coś na miarę postępujących zmian sprzętowych i oprogramowania. coś co miało zachwycić - niestety zniechęciło. zamiast łał - oj, orzeszku, ehhh. kupić tylko po to by mieć pudełko leżące na szafce? dla szpanu że mam? nie stać mnie na taki luksus. jedyną szansa dla gry jest Św Mikołaj. on niejedną gierkę wybawił z opresji. stąd mój wniosek że o miesiąc za wcześnie wystawili do handlu towar nabijający klienta w butelkę :) stało się jakąś regułą że poziom gier to duża sinusoida. pewnie bazowanie na dobrym tytule daje profity. w mojej ocenie gra 5/10
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 8:43 przez teddybear, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: Heroes M&M I-VI

69
lufestre pisze:Nass, już same zamki mnie wkurzały. :P Przerost formy nad treścią. :P
Ogólnie taktyka musi być przejrzysta, a tam mi tego zabrakło- taka moja osobista perspektywa. ;)
Oj Lufi co Ty gadasz w trójce nie da sie tak grać taktycznie jak w V. Bo w V masz pasek kolejności ruchu, dzięki czemu możesz WSZYSTKO zaplanować jak w szachach a w III tego nie ma. To jedna z zalet. Aha i bohater może atakować!!!! A zamki w V są PRZEPIĘKNE!!!
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 12:40 przez Nassanael Rhamzess, łącznie zmieniany 1 raz.
"Artyści kłamią, aby pokazać prawdę, a politycy, aby ją ukryć."
"Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne."
V jak Vendetta

Re: Heroes M&M I-VI

70
teddybear pisze:jak dla mnie poziom, grafika, efekty itp zasługują jedynie na dystrybucję z jakąś gazetą komputerową. cena ok 120zł to cena z kosmosu i grubo na wyrost. oczekiwałem coś lepszego od V. coś na miarę postępujących zmian sprzętowych i oprogramowania. coś co miało zachwycić - niestety zniechęciło. zamiast łał - oj, orzeszku, ehhh. kupić tylko po to by mieć pudełko leżące na szafce? dla szpanu że mam? nie stać mnie na taki luksus. jedyną szansa dla gry jest Św Mikołaj. on niejedną gierkę wybawił z opresji. stąd mój wniosek że o miesiąc za wcześnie wystawili do handlu towar nabijający klienta w butelkę :) stało się jakąś regułą że poziom gier to duża sinusoida. pewnie bazowanie na dobrym tytule daje profity. w mojej ocenie gra 5/10
też daję 5\10
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 12:41 przez Nassanael Rhamzess, łącznie zmieniany 1 raz.
"Artyści kłamią, aby pokazać prawdę, a politycy, aby ją ukryć."
"Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne."
V jak Vendetta

Re: Heroes M&M I-VI

74
AAa no tak jak i na wszystko inne. Ale i tak są super. Moja ulubiona jednostka tego poziomu chyba.
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 21:09 przez Nassanael Rhamzess, łącznie zmieniany 1 raz.
"Artyści kłamią, aby pokazać prawdę, a politycy, aby ją ukryć."
"Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne."
V jak Vendetta

Re: Heroes M&M I-VI

76
Trzeba załatwić poprzednie wersje, na szczęście dość tanio można mieć od razu 4-5 wcześniejszych.
:D
Ostatnio zmieniony 03 lis 2011, 18:34 przez Nebogipfel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzeba iść do przodu nie oglądając się za siebie.
ps. w Tym wpisie jest o alkoholu i seksie.

Re: Heroes M&M I-VI

77
No ja mam całkiem niezły komp do gier, a samo przeładowywanie kolejki przy 8 graczach w HoMM VI trwa 1,5 minuty ze stoperem w reku...na najniższych ustawieniach i na najszybszych ustawieniach przewijania, wiec trochę mi się nie chce tyle czekać...bo na 10 turach daje to już kilkanaście minut.

Poza tym ile jeszcze części będzie miało zamek w oknie, to nie wiem, może za trudno zrobić ładny zamek do rozbudowywania... ;]
Podobają mi się nawet walki oraz jednostki wizualnie- testowałam na zamku Świątynia. Rozwój postaci też ciekawy.

Liczyłam jednak, że skoro już robia jakąś bajerancką wersję, to zachowaja system rekrutacji codziennej z IV i możliwość posiadania 2 bohaterów w party.
Rzeczy w zamku wydają się nieco drogie, tak przynajmniej jakoś to odczułam, bo miałam kiepski dostęp do zasobów na mapie.
Ostatnio zmieniony 03 lis 2011, 19:44 przez lufestre, łącznie zmieniany 2 razy.

Re: Heroes M&M I-VI

78
A to ciekawe. Zwłaszcza, ze czytałem, iż właśnie o zasoby strasznie łatwo.
Czyli to indywidualna kwestia i zapewne zależna od miejsca na mapie.
Wygląda na to, że do tej gry potrzebna jest stacja robocza z 100 GB Ramu i 20 procesorami 3Ghz 8 rdzeniowymi 64 bit oraz conajmniej dwiema kartami graficznymi po minimum 2GB pamięci.
:D
Ostatnio zmieniony 03 lis 2011, 20:02 przez Nebogipfel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzeba iść do przodu nie oglądając się za siebie.
ps. w Tym wpisie jest o alkoholu i seksie.

Re: Heroes M&M I-VI

79
Hahahaha :rotfl:
Nie no nie wiem jakim cudem nie idzie mi dobrze ten Heroes, skoro grywalam na tym kompie w bardziej wymagające gry "akcji" i to po sieci i dawało rade. No nic ich strata, bede musiała sciagnac jedynke. :D
Ostatnio zmieniony 03 lis 2011, 20:04 przez lufestre, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: Heroes M&M I-VI

84
Ejjjjjjjj ;\ Ta gra to klasyka klasyk. Moje wspomnienia z pierwszej liceum, zwłaszcza, że trochę połączone z wagarami :P

Dzisiaj natomiast za to liczy się tylko zasrana grafika. Nie to żebym nie popierał parcia technologicznego, ale jak czytam na niektórych portalach poświęconym grom ten cholerny szczeniacki spam, chwyciłbym za te łby puste lol-żalującego gówniarstwa i zrobił dość mało gustowną rzecz.
Ostatnio zmieniony 04 lis 2011, 0:26 przez Abesnai, łącznie zmieniany 2 razy.
Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść. Porównując się z innymi, możesz stać się próżny i zgorzkniały, zawsze bowiem znajdziesz lepszych i gorszych od siebie.

Re: Heroes M&M I-VI

85
Goblin mi nieco cyklopowato wygląda. A ten zmaczugą to nie wiem kto.
Masz rację Abe..niemniej chyba i tak wolę III.
;)
Ostatnio zmieniony 04 lis 2011, 0:43 przez Nebogipfel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzeba iść do przodu nie oglądając się za siebie.
ps. w Tym wpisie jest o alkoholu i seksie.

Re: Heroes M&M I-VI

86
No właśnie miałam zapytać- ten z maczugą to Fred Flinston? Może to troll?

A co do VI, jestem załamana- jeśli gry mi nie wywala do pulpitu (choć spełnia minimalne wymagania; to co ja mam kupić żeby w to grać, kompa z Pentagonu???) to przed wszystkim zamki wyglądają do dupy, drażni mnie uproszczenie wszystkiego, nie mogę sobie obejrzeć jednostki zanim ją kupię (jak w V) tylko mogę sobie lewym statystyki kliknąć (statystyki bohatera też nieczytelne. Skąd mam wiedzieć, że biała tarcza to obrona ogólnie, a niebieska-przed magią?)
Ogólnie nie działa multiplayer, pojedynek da się grać tylko z kompem, a przy dwu osobach mnie wywaliło.Przy scenariuszu miałam zamiast swojego bohatera znak zapytania i dziwne bezkształtne coś. Ściąga sto tysięcy patchów, gdzie jeden się pobierał ok. 40 minut. No i ogólnie już nawet nie piszę o zasobach- dlaczego każdy zamek ma tylko dwójkę bohaterów? :D
Ostatnio zmieniony 04 lis 2011, 14:48 przez lapicaroda, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: Heroes M&M I-VI

87
lufestre pisze:Czadowa grafika :D Taka mega bajkowa. Rok '95.

[youtube][/youtube]
Najbardziej lubiłem Fredów Flinstonów i tych dziwnych co rzucali kamieniami. W ogóle pierwsza część jest genialna w swej prostocie.
Ostatnio zmieniony 16 lis 2011, 21:46 przez voltaren, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: Heroes M&M I-VI

89
Pc speaker ? ;)
Ostatnio zmieniony 17 lis 2011, 22:25 przez Abesnai, łącznie zmieniany 1 raz.
Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść. Porównując się z innymi, możesz stać się próżny i zgorzkniały, zawsze bowiem znajdziesz lepszych i gorszych od siebie.

Re: Heroes M&M I-VI

90
Ja oficjalnie uważam serię Heroes of Might and Magic zamkniętą na V części. Szóstka to dno i w ogóle nie herosi.
Ostatnio zmieniony 28 lis 2011, 14:13 przez Nassanael Rhamzess, łącznie zmieniany 1 raz.
"Artyści kłamią, aby pokazać prawdę, a politycy, aby ją ukryć."
"Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne."
V jak Vendetta
ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry komputerowe”

cron